Başkan Osman Çelik’ten Regaib Kandili Mesajı

Başkan Osman Çelik’ten Regaib Kandili Mesajı

Serdivan Belediye Başkanı Osman Çelik, Regaib Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak

birlik, beraberlik ve manevi değerlerin önemine vurgu yaptı.

Başkan Çelik mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Rahmet, bereket ve mağfiret kapılarının ardına kadar açıldığı Regaib Kandili’ne bir kez daha

kavuşmanın huzur ve mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz. Bu müstesna gece; gönüllerimizi

arındırmak, kendimizi muhasebe etmek ve Rabbimize samimi dualarla yönelmek için bizlere

sunulmuş büyük bir fırsattır.

Regaib Kandili’nin feyzi ve bereketinin; gönüllerimize huzur, kalplerimize iman ve umut,

hanelerimize sağlık ve esenlik getirmesini temenni ediyorum. Rabbimden niyazım; bu

mübarek gecede yapılan duaların kabul olması, edilen tövbelerin bağışlanması ve bizleri

rahmetiyle kuşatmasıdır.

Bu anlamlı gecenin; birlik ve beraberliğimizi daha da güçlendirmesine, kardeşlik bağlarımızı

pekiştirmesine, sevgi, hoşgörü ve dayanışma duygularımızın artmasına vesile olmasını

diliyorum. Gönüller arasında köprüler kuran bu mübarek zamanların, ortak değerlerimizi

hatırlamamıza katkı sunmasını temenni ediyorum.

Bu vesileyle başta kıymetli hemşehrilerim olmak üzere, aziz milletimizin ve tüm İslam

âleminin Regaib Kandili’ni en kalbi duygularımla kutluyor; bu mübarek gecenin ilçemize,

ülkemize ve başta Filistin olmak üzere tüm insanlığa barış ve hayırlar getirmesini Rabbimden

niyaz ediyorum.”